'Aan het Woord dienst'
Deze zondag wordt de kerkdienst weer geleid door twee gemeenteleden die meegedaan hebben aan onze cursus Aan het Woord. Dit keer gaan Janny Vinke en Wietske van der Wiel voor. Zij hebben samen goede gesprekken gehad om deze dienst voor te bereiden. Deoverdenking hebben we in de cursus met elkaar beluisterd en besproken. En één van depredikanten heeft meegekeken naar de liturgie. Het is heel bijzonder hoe alle cursisten zichgegeven hebben in deze cursus. Met fijngevoeligheid hebben we naar elkaar geluisterd en zijn wesamen gegroeid op deze weg. De basiscursus is inmiddels afgelopen. Het streven is dat er vier keerper jaar een gewone zondagmorgendienst geleid wordt door gemeenteleden. We noemen dezediensten (voorlopig?): Aan-het-Woord-diensten. Ze worden voorbereid door twee gemeenteleden.Voorafgaand aan deze diensten is er steeds een cursusavond voor alle deelnemers, waarin we de dienst met elkaar bespreken en een onderwerp verder uitdiepen.

