Op woensdag 24 juni is er een rondleiding in de Pelgrimskerk. We worden geïnformeerd over de verbouwing die er plaats vindt door de nieuwe eigenaar, de Gereformeerde Gemeente. Dhr Klaas Breukelman zal ons daar ontvangen en uitleg geven. Vooral de oud-Pelgrimskerkers zijn erg geïnteresseerd om de veranderingen in 'hun' kerk te bekijken. Wellicht zijn er ook andere gemeenteleden die interesse hebben om erbij te zijn.
Bij deze is ieder die belangstelling heeft van harte uitgenodigd. De rondleiding begint om 14.30 uur.

